Teknisk support
Du kan anvende pjdpension.dk og logge ind fra langt de fleste browsere og platforme. Hvis du oplever tekniske problemer, har vi samlet en række informationer her.
Gode råd om tekniske problemer
Der kan være mange årsager til, at du oplever problemer med at logge ind (eller har andre tekniske problemer). Vi har samlet en række gode råd herunder, baseret på vores erfaring med andre kunder.
Kan din browser anvendes til log ind?
Har du problemer med log ind kan det være, at din browser ikke er opdateret til en af de nyeste versioner.
Alternativt kan du downloade og installere en anden browser end den du normalt bruger. Du kan se under vores FAQ, hvordan du installerer en anden browser på din enhed.
Problem med at åbne pdf-filer
Hvis du anvender Google Chrome og har problemer med at åbne pdf-filer kan du se under vores FAQ, hvordan du ændrer indstillingerne.
Hvis du oplever problemer med at signere med NemID/MitID, kan det skyldes den sikkerhedssoftware, der er på din arbejdsplads
Vi anbefaler, at du prøver en anden browser (Google Chrome eller Firefox) eller prøver fra en anden pc. Du kan nedenfor finde vejledning til, hvordan du installerer en anden browser på Mac og på pc.
Hvis du stadig oplever fejl, er du velkommen til at kontakte os.
Det er ikke alle versioner af browsere NemID og Pensionskassen for Jordbrugsakademikere & Dyrlæger understøtter. I forbindelse med fejlfinding kan det være nødvendigt at du informere os om, hvilken version din browser er. Her kan du finde en vejledning til versionstjek af de 4 browsere, Pensionskassen for Jordbrugsakademikere & Dyrlæger understøtter.
Hvis du anvender Google Chrome og har problemer med at få vist vedhæftede pdf-dokumenter i din digitale postkasse, finder du her en vejledning i hvordan du ændrer indstillingerne.